(+48) 501 330 410
domki@zlotybrzegwicie.pl
MENU
REGULAMIN ZŁOTY BRZEG WICIE
Właścicielem obiektu jest Rywal Wojciech Bryła, 40-131 Katowice, Broniewskiego 3/20 , NIP: 6312511854.
- Osoby przebywające na terenie Domków Letniskowych Złoty Brzeg Wicie zobligowane są do przestrzegania poniższego regulaminu, stosowania się do poleceń właściciela i służb porządkowych , przestrzegania przepisów o ochronie przyrody.
- Doba rozpoczyna się o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 09.00 w dniu wyjazdu.
- Domki wynajmowane są w systemie tygodniowym od soboty do soboty. WYJĄTKI: maj oraz wrzesień – istnieje możliwość wynajmu domku na minimum 4 doby.
- VOUCHERY wydawane przez domki letniskowe Złoty Brzeg Wicie są imienne i numerowane oraz mogą być realizowane tylko i wyłącznie przez osoby do niego upoważnione.
- VOUCHERY realizowane przez domki letniskowe ZŁOTY BRZEG WICIE nie są wymienne na gotówę.
- Jeśli VOUCHER nie pokrywa całej kwoty pobytu, przy rezerwacji wymagana jest wpłata zadatku w wysokości 20%. Kwota z VOUCHERU rozliczana jest na miejscu.
- W przypadku rezygnacji z rezerwacji zadatek oraz VOUCHER nie podlegają zwrotowi.
- W trakcie procesu rezerwacji należy podać jaki rodzaj domku Państwo rezerwują (Standardowy/ Kapitana/ Surfera) oraz całkowitą liczbę osób, która ma przebywać w domkach. Każda osoba bez względu na wiek wliczana jest do całkowitej liczby osób.
- Przy pobytach krótszych niż 7 dni obowiązuje jednorazowa opłata za sprzątanie w wysokości 200 zł.
- Rezerwacje przyjmujemy mailowo lub telefonicznie.
- Rezerwację należy potwierdzić wpłatą zadatku. W przypadku nie uiszczenia zadatku termin uważany jest za wolny.
- Wpłacony zadatek oznacza akceptację regulaminu.
- Zadatek nie podlega zwrotowi w razie rezygnacji z rezerwacji.
- Za cały okres pobytu należność jest płatna najpóźniej w dniu przyjazdu odejmując wpłacony zadatek. Niewykorzystanie okresu rezerwacji domku przez Gości nie upoważnia do zwrotu zapłaconej kwoty.
- Po dokonaniu rezerwacji Złoty Brzeg Wicie przesyła potwierdzenie rezerwacji drogą mailową.
- Opłata klimatyczna płatna na miejscu w gotówce.
- Złoty Brzeg Wicie OFERUJE swoim Gościom BEZPŁATNIE 5 kWh prądu dziennie (35 kWh tygodniowo) . Prąd zużyty ponad zakładany limit jest dodatkowo płatny gotówką w dniu wyjazdu zgodnie ze wskazaniem licznika wg aktualnego cennika operatora.
- Opłata klimatyczna według stawek Gminy płatna w dniu przyjazdu.
- O wszystkich opłatach klient został poinformowany przez otrzymanie potwierdzenia rezerwacji domku drogą email.
- O rezygnacji z pobytu klient ma obowiązek powiadomić właściciela Domków Letniskowych Złoty Brzeg Wicie w terminie minimum 14 dni przed planowanym przyjazdem.
- Każda dodatkowa niezgłoszona osoba w domku płatna 40zł za dobę.
- Nie akceptujemy zwierząt na terenie Domków Letniskowych Złoty Brzeg Wicie.
- W dniu przyjazdu gości Złoty Brzeg Wicie pobiera kaucję w wysokości 200 zł, która jest zwracana pod warunkiem oddania domku w stanie zgodnym ze stanem w dniu jego przyjęcia.
- Goście mogą przyjeżdżać do Domków Letniskowych Złoty Brzeg Wicie do godziny 22:00. Późniejsze przyjazdy po uzgodnieniu telefonicznym.
- Goście wypoczywający na terenie Domków Letniskowych Złoty Brzeg Wicie proszeni są o zachowanie zasad kulturalnego wypoczynku
- Rozpalanie grilli możliwe jest tylko w miejscach wskazanych przez osobę zarządzającą obiektem Złoty Brzeg Wicie.
- Usterki oraz braki w domku muszą być zgłaszane zaraz po przyjeździe Gościa.
- Nie odpowiadamy za rzeczy pozostawione przez Gości na terenie ośrodka.
- Za uszkodzenia lub kradzież samochodu nie odpowiada właściciel Domków Letniskowych Złoty Brzeg Wicie, ponieważ parking na terenie obiektu NIE JEST PARKINGIEM STRZEŻONYM.
- Na terenie Domków Letniskowych Złoty Brzeg Wicie obowiązuje cisza nocna: – od Poniedziałku do Niedzili w godzinach 23:00-6:00.
- Zakłócenia w wypoczynku proszę zgłaszać telefonicznie lub osobiście do obsugi Domków Letniskowych Złoty Brzeg Wicie.
- W domkach obowiązuje zakaz palenia papierosów.
- Prosimy o zorientowanie się, czy w domkach znajdują się gaśnice przeciwpożarowe oraz jak się je użytkuje ze względu na drewnianą konstrukcję domków.
- Za wszelkie zniszczenia, nie umiejętne używanie gaśnic przeciwpożarowych oraz tego efektów użytkownicy domków zostaną obciążeni opłatami.
- Goście zobowiązani są do utrzymania porządku w domkach.
- Goście zobowiązani są do oddania domku w stanie zgodnym ze stanem w dniu jego przyjęcia.
- Wczasowicze przebywający na terenie Domków Letniskowych Złoty Brzeg Wicie ubezpieczeni są we własnym zakresie.
- Zabrania się samodzielnych napraw sprzętu znajdującego się w domku.
- Przekazanie domku i zdanie kluczy odbywa się w obecności personelu Domków Letniskowych Złoty Brzeg Wicie.
- Właściciel Domków Letniskowych Złoty Brzeg Wicie nie ponosi odpowiedzialności za chwilowe niedogodności spowodowane np. czasowym brakiem Internetu, prądu lub spadkiem ciśnienia wody.
- Dzieci do lat 14 przebywają na terenie Domków Letniskowych Złoty Brzeg Wicie tylko pod opieką osób dorosłych a szczególnie na placu zabaw.
- Za zgubienie kluczy do domku opłata 50zł.
- Dla każdego domku przydzielone są dwa miejsca parkingowe: jedno na wybrukowanym parkingu na terenie ośrodka natomiast drugie na parkingu poza ośrodkiem.
- Z uwagi na zachowanie bezpieczeństwa obowiązuje całkowity ZAKAZ PALENIA wewnątrz domków.
- W domkach letniskowych Złoty Brzeg Wicie Klienci zobligowani są do przestrzegania zasad BHP podczas grillowania. Z uwagi na to, że domki są drewniane prosimy o rozpalanie grilla z dala od domku, poza jego zadaszoną częścią.
- Na wyposażeniu domku znajduje się ekspres ciśnieniowy, płyta indukcyjna/ceramiczna oraz kuchenka mikrofalowa – prosimy o korzystanie ze sprzętów zgodnie z jego przeznaczeniem oraz z zachowaniem należytej ostrożności.
- Zakaz wnoszenia do domku materiałów łatwopalnych, materiałów wybuchowych oraz materiałów o nieprzyjemnym zapachu.
- Goście proszeni są o segregację śmieci w przeznaczonych do tego celu pojemnikach znajdujących się w domku oraz na terenie ośrodka (szkło, plastik/ metal, papier, zmieszane).
- Żywność o intensywnym zapachu, taką jak np. ryby prosimy smażyć na grillu, a nie wewnątrz domku.
- Nie należy przenosić wyposażenia pokoi lub zmieniać jego ustawienia bez powiadomienia Właściciela.
- Goście nie mogą wynosić z domku pościeli, koców oraz innego wyposażenia na zewnątrz obiektu.
- Goście zobligowani są do natychmiastowego zgłaszania Właścicielowi wszelkich zniszczeń i usterek powstałych podczas użytkowania domku.
- Za rzeczy pozostawione w domkach letniskowych, Domki Letniskowe Złoty Brzeg Wicie nie ponosi odpowiedzialności. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku.
- Rodzice zobowiązani są do opieki nad dziećmi, na terenie całego ośrodka w szczególności na placu zabaw. W związku z ponoszeniem przez Rodziców odpowiedzialności za bezpieczeństwo i za wszelkie skutki działań swoich dzieci, Złoty Brzeg Wicie zwraca się z prośbą o wzmożoną opiekę nad nimi.
- Goście nie mogą przekazać domku osobom trzecim nawet przed upływem okresu za który Gość uiścił opłatę.
- W przypadku rezygnacji przez klienta z pobytu (z powodu okoliczności leżących po jego stronie, niezależnie czy są to okoliczności zawinione przez klienta czy nie) zobowiązany jest on do zapłaty należności za cały pobyt jeżeli nie poinformował właściciela ośrodka w stosownym terminie.
- W sprawach nie ujętych w powyższym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.
REZERWACJA ON-LINE
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy Regulamin określa sposób zawarcia umowy najmu noclegu, zasady rozliczania, a także anulowania rezerwacji w ramach Usługi świadczonej drogą elektroniczną przez Usługodawcę.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- DEFINICJE
- Usługodawca – Rywal Wojciech Bryła, 40-131 Katowice, Broniewskiego 3/20 , NIP: 6312511854.
- Oferta – miejsce noclegowe oferowane przez Usługodawcę w celu zawarcia umowy najmu noclegu za pośrednictwem Serwisu Hotres.
- Gość – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna, o której mowa w art. 331 kodeksu cywilnego, zawierająca z Usługodawcą umowę najmu noclegu.
- Umowa najmu noclegu – czynność prawna, zawierana za pośrednictwem Serwisu z chwilą potwierdzenia rezerwacji, regulująca ogół wzajemnych praw i obowiązków Usługodawcy i Gościa. Niniejszy Regulamin stanowi integralną część zawartej umowy. Do umowy nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 21.06.2001 r. o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy.
- Serwis – prezentacja Oferty Usługodawcy w Internecie, umożliwiająca zawarcie Umowy najmu noclegu on-line;
- Elektroniczny Formularz Rezerwacji – formularz zamieszczony w Serwisie umożliwiający zawarcie Umowy najmu noclegu;
- Całkowita Cena Usługi – całkowita cena usługi wskazana podczas dokonywania rezerwacji, obejmująca wszelkie należności wynikające z zawartej Umowy najmu noclegu z tytułu podatków i wszelkich danin publicznych.
- Polityka prywatności i cookies Serwisu – dokument określający szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych oraz stosowania cookies. Polityka prywatności jest dostępna https://zlotybrzegwicie.pl/polityka-prywatnosci/
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:
- zawieranie umów najmu noclegu;
- przesyłanie wiadomości e-mail, w których Usługodawca potwierdza utworzenie rezerwacji wraz z jej warunkami oraz terminem dokonania płatności;
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Serwisu.
- Korzystanie ze Serwisu możliwe jest pod warunkiem spełniania przez system informatyczny, z którego korzysta Gość następujących minimalnych wymagań technicznych:
- przeglądarki internetowe tj. Firefox, Chrome, Internet Explorer w aktualnej wersji,
- dowolny program od przeglądania plików w formacie PDF,
- posiadanie czynnego i prawidłowo skonfigurowane konto poczty elektronicznej.
- Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:
- SPOSÓB ZAWARCIA UMOWY
- Przedmiotem Umowy jest najem miejsca noclegowego oferowanego przez Usługodawcę za pośrednictwem Serwisu. Do zawarcia umowy dochodzi za pośrednictwem Elektronicznego Formularza Rezerwacji w kolejnych nastepujących po sobie krokach – dokładne oznaczenie przez Gościa terminu rozpoczęcia i zakończenia pobytu, dokonanie wyboru miejsca noclegowego, zadeklarowanie liczby osób,
- Po podaniu przez Gościa wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie rezerwacji. W celu złożenia rezerwacji konieczne jest podanie w Elektronicznym formularzu rezerwacji danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe, dokonanie akceptacji treści Regulaminu, wysłanie rezerwacji poprzez naciśnięcie przycisku [Złóż zamówienie].
- Umowę najmu noclegu uważa się za zawartą w chwili przyjęcia przez Usługodawcę Elektronicznego Formularza Rezerwacji, czego potwierdzeniem jest wyświetlenie komunikatu potwierdzającego przyjęcie rezerwacji i podanie jej numeru.
- Po zawarciu umowy Gość otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą potwierdzenie zawartej umowy wraz ze wskazaniem jej wszystkich istotnych postanowień, w szczególności określeniu Całkowitej Ceny Usługi, terminu i sposobu płatności oraz warunków przyjęcia i anulowania rezerwacji. W przypadku wymagania przedpłaty wskazany jest termin jej uiszczenia wraz z informacją o skutkach bezskutecznego upływu terminu zapłaty. Braku zapłaty przedpłaty w terminie wskazanym w wiadomości e-mail powoduje anulowanie rezerwacji i odstąpienie przez Usługodawcę od zawartej Umowy najmu noclegu bez wyznaczenia dodatkowego terminu na spełnienie świadczenia.
- Niedowolne jest oddawanie miejsca noclegowego bedącego przedmiotem Oferty w podnajem oraz przekazywania lub udostępniania osobom trzecim.
- ANULOWANIE I ZMIANA REZERWACJI
- Nie wykonanie czynności opisanych w wiadomości zawierającej potwierdzenie o przyjęciu rezerwacji w wymaganym terminie powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji i odstąpienie przez Usługodawcę od zawartej Umowy bez wyznaczenia dodatkowego terminu na spełnienie świadczenia.
- Anulowanie lub zmiana rezerwacji są możliwe poprzez link zawarty w e-mailu lub przez kontakt z Obsługą. Skorzystanie z linku w e-mailu umożliwia automatyczne, natychmiastowe anulowanie rezerwacji na warunkach zaakceptowanych w procesie składania zamówienia w Elektronicznym Formularzu Rezerwacji.
- REKLAMACJE
- W przypadku stwierdzenia niezgodnego z Umową świadczenia usług, wszelkie reklamacje Gość powinien zgłosić na piśmie lub w formie wiadomości e-mail w terminie 14 dni od dnia zakończenia pobytu.
- Reklamacja powinna zawierać dane Gościa: imię, nazwisko, adres poczty e-mail podany podczas rezerwacji, wskazanie problemu.
- Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania, o czym informuje Gościa w tej samej formie: pisemnej lub elektronicznej.
- Jeżeli informacje podane w reklamacji wymagają uzupełnienia, Usługodawca zwróci się o ich uzupełnienie w terminie wyznaczonym do rozpoznania reklamacji. Termin, o którym mowa w pkt 3 biegnie dla Usługodawcy od momentu otrzymania uzupełnionej reklamacji.
- W wypadku odmowy uwzględnienia reklamacji Usługodawca jest obowiązany szczegółowo uzasadnić na piśmie lub w formie elektronicznej przyczyny odmowy.
- USTALENIA KOŃCOWE
- Osoba dokonująca rezerwacji online ponosi odpowiedzialność za prawidłowość danych podanych w Elektronicznym Formularzu Rezerwacji. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu lub błędnie wprowadzone dane w formularzu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, których nie można skorygować poprzez edycję rezerwacji, prosimy o pilny kontakt z Obsługą.
- Dane kontaktowe dostępne są w zakładce „Kontakt”, w górnej części kalendarza rezerwacji oraz w e-mailach.
- Umowa podlega prawu polskiemu.
- Klient oświadcza, że został poinformowany o treści art. 38 pkt. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, zgodnie z którym w przypadku umów o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, konsumentowi nie przysługuje przewidziane w art. 27 tej ustawy prawo do odstąpienia od umowa zawartej na odległość.